Thursday, August 20, 2009

RIUH SANA SINI...Aznil & Din Beramboi....

RM50, 000 wah!!!!!!.....satu jumlah yang besar jugak lah.......tapi memang besar lah...wang besar...wang besar....hajat di hati nak memenaginya tapi apa boleh buat aku hanya seorang paparazi yang hanya di kehendaki mencari penjaga klon Aznil & Din Beramboi. Sekiranya berjaya membuat panggilan terpantas maka bleh lah memenagi RM250 + Baucher RM50 dari Careffour...kira oklah dari tak ada langsung......betul tak...

ceh.....berangan jerk..ingat senang ke nak menang....nasib tak menyebelahi, aku tak menang pon....sebab susah sangat talian asik busy memanjang aje, ramai sangat yang menelifon era.fm....
Kalau nak tau penjaga klon yang aku jumpa ni office mate aku jerk...tu yang senang aku bergambar dengan penjaga klon Aznil & Din Beramboi. Kebetulan tema pada hari tersebut ialah kena bergambar di pam stesen. Jadi kami pun bergambar lah di pam stesen Kinrara...hehhehehe sebelah umah jek......sempatlah aku ambil Alif dan gambo bersama. Ingatkan nak posing maut tapi tak leh arrr.... sebab kena dukung Alif....so menyebuk kat sebelah ajelah yang penting ada muka aku.... Ini lah cerita sebenar-benarnya......
Camne nak posing ni.....muka selamber aje...

cepat-cepat.... nakjugak....

Penjaga klon dan pekerja pam shell

eh korang buat apa tu.....nak join sekali boleh.......

alamak....gatal pulak kepala ni....asik posing camni aje....tak rock arrrr



No comments: